بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۹۴۸
برگزیدگان کشوری تیم المپیاد قم در مرحله اول مسابقات کشوری موفق ظاهر شدند واینک در تکاپوی کسب رتبه های نخست در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ فرانسه هستند.
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش بازار کار، علیرضا پورچالی دارنده مدال نقره مرحله کشوری در رشته پردازش ابری، امیرعباس قاسمی دارنده مدال طلا مرحله کشوری در رشته طراحی وتوسعه وب، شهاب الدین بختیاری دارنده مدال طلا مرحله کشوری در رشته راهکارهای نرم افزاری برای کسب وکار و راضیه آقا باباپور بهنمیری، دارنده مدال طلا مرحله کشوری در رشته فنآوری طراحی گرافیک، از برگزیدگان کشوری تیم المپیاد استان به مرحله دوم اردوی مسابقات جهانی ۲۰۲۴ فرانسه می باشند.

خاطرنشان می شود؛ مرحله دوم اردوی مسابقات بصورت متمرکز از ۹ تا ۲۴ اسفند ماه در مرکز ملی تربیت مربی کرج برگزار می‌گردد.

مسابقات ملی مهارت رقابت سالم میان جوانان کشور در زمینه‌های مهارتی فنی و حرفه ای است که موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی می شود. این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و مدال آوران رشته های منتخب به مسابقات جهانی مهارت می روند.

از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت می توان به ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه کسب مهارت در جوانان، معرفی ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و معرفی افراد ماهر به صنایع و بنگاههای اقتصادی اشاره کرد.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر